Merhabalar bişey sormak istiyorum. 2 saatte bir emzirmekten kastedilen bebeği emzirmeye başladığımız saatin üzerine mi 2 saat sayıyoruz yoksa emzirmeyi bitiridğimiz saatin üzerine mi? Yani örnek veriyorum; 10 da emmeye başladı 10.30 emmesi bitti diyelim ben 12.30 da mı yoksa 12 de mi emzireceğim? Lütfen yardım 🙏🏼