Hayırlı geceler kızlar.
2 buçuk yaşında fazla konuşkan bir oğlum var. Yaklaşık 1 buçuk yıldır desteksiz uyur. Özellikle 6 aydır konuşması ilerleyince. Yatakta çok konuşur oldu. Konuşmaktan uyuyamıyor artık. Hadi uyuyalım deyince soruları başlıyor zaten. Odada yalnızken de çok zor dalıyor artık. Uyumaya hevesli değil. Ki önceden 10-15 dk da uyumuş olurdu.
Ne desem uyumaya ikna olur bu çocuk da. Hemen uyumak ister?
Bir gözlerini yumsa 2 dk. Sessiz olsa uyuyacak da 🫠