Oğlum 1.5 aylık sütüm az geldiği için yeterli beslenemiyor ve mama veriyorum kakasını yapmıyor fitil vermediğimiz sürece ve çok sancılanıyor ilk önce aptamil mama kullanıyordum sırf bu yüzden sma mamaya geçtim bu da kusturuyor artı kakasını yapmıyor bunun için önerileriniz nelerdir arkadaşlar başına gelen var mı bu durum