Kızlar ben 6 ay önce falan doğal saçımın üstüne nar kızılı boya yaptım simdide cok sıkıldım kızıldan aşama aşama açsam toz açıcıyla diyorum mesela 15 dakika açsam bikaç hafta sonra yarım saat açsam saçı yakmadan açabilirmiyim bu şekilde kızıllık gidince küllü kumral yapsam😁