Kızlar selam uzun zaman sonra bebeğimi yarın akşam anneme bırakıp kocamla başbaşa dışarı çıkacağız.
nasıl bir şey yapsak bilmiyorum ama sadece istiyorum ki hani biraz böyle birbirimize sevgimizi hatırlayalım eski günleri hatırlayalım falan yani anne babalıktan biraz uzaklaşalım gibi neler yapabiliriz nasıl bir akşam geçirebiliriz fikriniz var mı? İstanbuldayız bu arada