Benim kızda ilk 1 sene iltihaplı yaralar çıkardı egzamadan tam geçti derken yeniden alevleniyordu, şu an 15 aylık çok kurutmamaya çalışıyorum vücudunu,yanaklarını. Banyo suyuna papatya çayı demleyip katıyorumdum arada çok iyi geliyordu ama kışın yinelemesi kaçınılmaz. Bazılarında 2-3 yaşına kadar devam edermiş