Kelebek02 Kızlar oglum 4,5 ay bttı gecelerı asırı gazı oluyo uyanıp aglıyo bıogıa kullanıyorm yok yok napcam ben mamayı mı deıstrsem sadece mama yıyo sız ne kullanıyosunuz bu durumda olan varmı
Fundaahmet Kelebek02 erkek bebekler kızlara göre daha gazlı olduğu için aptamil önermiyor doktorlar bende oğluma kullandım sürekli kustu gazdan durmadı hiç hipp combiotic kullandım gaz sıkıntımız bitti şükür yanında ameticol damla çok çok iyi geldi bize
DenizFerhat Kelebek02 geçmiş olsun canım inşallah rahatlar bebeğiniz . Bizde aynı durumda olmuştuk Similac a geçtik çok rahatladık tavsiye ederim . Palm yağı olmadığı için gaz ve kabız olmadı çok şükür
Dnzdnz Bugün doktora danıştım aynı şekilde gaz problemimiz var 2aylığız aptamil kullanıyoruz bebelac gold a geçebilirsiniz dedi
Kelebek02 Dnzdnz aslnda ben bebelac gold kullanıyodm o cok ıyıdı ama son bkaç gun gaz yaptı aynı sekılde tekrar aptaıle gectm bende bu da gaz yaptı acaba yıne bı bebelac goldu mı denesem
ayfernaz Kelebek02 yanlış anlamayın ama memnunduk diyorsunuz son bi kaç gün gaz yaptı diyorsunuz mama durup durup son bikaç gün gaz yapmaz ki boşu boşuna değiştirmişsiniz bence direk bebelac golda dönün
Kelebek02 ayfernaz ben de onu soylemeye calısıyorum zaten acaba bızım kı gazlı bı bebek mı mamayla bı alakası yokmudur demek ıstıyorum
ayfernaz Emirensarr Ciddi misiniz? Onca mama arasından bebivitaya mı çok iyi diyorsunuz? Glikoz şurubu var içinde, nişasta var. Açın gıda dedektifine bakın nasıl kötü bir mama olduğunu anlatıyor...
selmapinar [bilinmeyen] aptamil conformil mamadan alın rahatlar hatta sonrasında normal aptamilin içine katıp verin sıkıntı kalmaz