123fff Kızlar ya bebem 1 aylık memede her memede 7şer dakika bazen 4-5 kalıyor. 15 er dakikayı tamamlayamıyoruz uyuyakalıyor sıkıntı olur mu acaba normal mi
isufumveben 123fff benim de 10 dk emiyordu en fazla o zamanlar. Bir sikinti olmaz kilo alımı gelişimi iyiyse
anonim27 123fff konuş onunla uykuya dalacagı an uyanır biraz daha emerse daha iyi olur uyurken bile emer yoruluyordur 😇
Dilanmiray 123fff kaç yerde rastladım 15 dk emzirme diye birşey yokmuş 3 aylık olucaz şükür hiç 15 dk emmedi bebeğim hep kısa kısa emdi gayetde kilosu yerinde şükür
Mlk026 123fff 15 dakika emse iyi olur canım çünkü öbür türlü çabuk acıkıyorlar ve gaz yapıyor ön süt içtiği için. Muhtemelen yoruluyor o yüzden bırakıyor bence senin de göğsünün dolması ve dinlenmen açısından 15 dakika emmesi daha iyi olur.
asmedomom Hizlica emip bitiriyor olabilir. Bebekten bebege degisiyor emme sureleri. Doyuyorsa kac dk emdiginin onemi yok bildigim kadariyla🙏🏼
parsoglan19 Dilanmiray ne kadar süre emiyor biz bir meme reddi yaşadık sonrasında hep 5 dk ancak emiyor ama baya çektiğini anlıyorum kilosu da iyi fakat parkta gördüğüm aynı aydaki bir bebek memeye geldi annesi emzirme örtüsünü örttü aralıksız 20 dakika emdi ben şok 🤣
123fff parsoglan19 show tv ye cıkan bi teyze vardı günde bilmemkaç litre su içiyo diye haber yapmışlardı allah aşkına aç bi izle çocuğun hikayesini snlatınca aklıma o geldis sjsjsjsjsjs
Dilanmiray parsoglan19 her emzirmede değişiyor bir bakıyorum 10 dk bir bakıyorum 3 dk bizde de meme reddi var maalesef 😏
Oglusumunannesii 123fff yavaş akışlı bir biberonla 2-3 dk da 120 süt içtiğini düşünürsek memede de en fazla 7-8 dk da içer diye düşünüyorum 15 dk ne ya hiç 15 dk emen bebek görmedim ben etrafımda çok bebek var