Kızlar dün minik minik sivilce gibi çıkmıştı 2 taneydi tam popo deliğinin cevresindeydi. Bu sabah iyice çoğalmış pıtır pıtır olmuşlar. Ve kuyruk sokumuna doğru ilerlemiş. Sivilce gibiler içlerinde irin var mı yok mu çözemedim ama. Sağlık ocağına götürdüm HAMAZİNC yazdı iyi gelir dedi kullanmaya başladım ama ciddi bişey mıdır acaba başka doktora götürmeli miyim?