7 aylık olduk 3 gündür gündüzleri kesinlikle emmiyor geri atıyor kendini ağlama kırızlerine giriyor ve uykulari çok azaldı sağıp veriyorum ama sütüm az çıkıyor geceleride uyku sersemi eemziriyor geceleyin acaba doyuyor mu diye düşünüyorum cumartesi doktora kontrole gidicez bakalım doktoru ne diycek sizde durumlar nasıl