Bir kızım var boyu 62 cm kilosu 7, gelişimi iyi… ben 5 buçuk ayında işe başlamak zorundayım. Bu yüzden ek gidaya erken başlayacaktim. Kızım da 3 aylik olmasina rağmen masada yemeklere atılıyor, hatta salatalik falan alip yalamaya başladı, biz küçük oldugu için vermiyor elinden aliyoruz ama şimdiden başlaması işime geliyor :) sizce 4 aylikken ek gidaya başlamalı mıyım? Ek gıda derken haşlanmış ürünleri önüne koyup tadım yaptıracağım yerse yer yemezse yemez, hala ana besin anne sütü olacak, 5. Ayda ise corba ve kasik mamalara başlarım diyorum. SİZCE?