Selamlar,
1.5 aylık bebeğim var ve bebeğime yalnız bakıyorum. Emziriyorum ama hafta sonları sütü sagip dolaba koyuyorum eşim sabah ilgileniyor ben dinleniyorum. Ama biberon kullanımı çok canımı sıkıyor. Lansinoh biberon almıştım tavsiye diye ama yine çok tedirginim ve beni acayip rahatlatıyor. Onun dışında dışarı çıktığımda da sagip yanıma alıyorum bebeğim acıktığında kıyamet koparıyor düğme açmaya dahi sabri yok disarda da rahat oluyor o şekilde. Kesinlikle şu marka yapmaz dediğiniz biberon var mı yoksa sizler de kesinlikle kullanma 3 4 aylık olunca kesin Red eder diyenlerden misiniz ? Benim gibi kullanan var mı biberonu başka?