Arkadaşlar merhaba size birşey danisacagim. Kızım için kendi hesabimda hisse alımı yaoiyorum. Ama şimdi kızım için bir hesap açıp oradan yatırmayı düşünüyorum. Bunun için öneriniz ve ya bilginiz var mı? Kızım adına banka yoluyla ya da yatırım şirketlerinde kızıma ait hesap açabilir mym😊