Merhabalar tam 4 ay 10 günlük bir bebeğim var.kollarından asılınca kafası geriye gidiyor.kaldıramıyor.tummy time yapabiliyor.dönmeye başladı.uzanıyor gelişimi güzel.kucaktayken başını desteklemiyoruz tutabiliyor.ama kollarından asılınca asla kafa gelmiyor.kollarından hatta çatır çutur ses geliyor.korkup bırakıyorum.doktorumuz 5.aya kadar bekleyin her bebeğin gelişimi farklı dedi.ama benim içim içimi yiyor.aranızda bebeklerinizden bu kadar geç kafasını tutan oldumu