sedazumra Ecenur0 Diş ateş yapabiliyor ama kızım 8 aylıkken 38.5 ateşle doktora gittiğimizde ,doktor diş hiçbir zaman 38 i geçmez demişti.Diş de çıkarıyordu ama boğaz enfeksiyonu geciriyomus o yüzden varmış ateşi.Takip edin düşmezse doktora gidin isterseniz
Mbrre Ecenur0 canım biz geçen hafta boğaz ve kulak enfeksiyonunda gördük o dereceleri ayni zamanda azisida patladı ama düşmüyordu atesi hic en son serum verdiler iğne vuruldu 5 gün öyle iyi oldu. Dis ateşi okadar olmaz diyor doktorlar mutlaka doktora görünün çok geçmiş olsun
Ecenur0 sedazumra doktorum da 38,5 geçerse diş ateşi değildir diyordu ama bilemedim doktorum gözetim altında tut dedi kontrol ediyorum 🤦♀️
Cinarinannesi23 Benim bebeğimde dis çıkaracak gibi ama ateşi 40 ları buldu ama idrar yolu enfeksiyonumus dönüşümlü fitil yapıyorum çocuğum mafoldu 10 aylık iştahsız kusuyor aciller dolu bebek çocuk salginda varmış
Sblock Cinarinannesi23 sarımsak kürünü biliyorsanız mutlaka uygulayın emziriyorsanız kendinizde tüketebilirsiniz instagramda hastalanmayan çocuk sayfasında detayları öğrenebilirsin geçmiş olsun
Ecenur0 Mbrre doktorumla görüşüyorum ama bizde ne bi akıntı ne bi tıkanıklık yok cok şükür doktorum kontrol etti diş geldiğini söyledi