_Pnr_Kmrc_ evet memede hırçınlaşmasının birkaç nedeni olabilir gazdan veya tazyikli sütten olabilir bi ihtimal daha var ama inşallah o değildir süt alerjisi de olabilir. Genellikle gazdan yapıyorlar ama benim bebeğim de öyleydi bi gün sabah uyandığından gece saat 10 a kadar aralıksız memede durdurduğumu hatırlıyorum ama o günler geçip gidiyor şimdi 6 aylık hiçbiri kalmadı gözlerinizin içine bakıp size dünyada gördüğü en güzel şeymiş gibi bakınca her şey geçiyor iyi ki varlar biraz sabır inanın sonu çok güzel 🤗