Sevgili anneler hamileliğim ortalarından itibaren akıntımın kötü koktuğunu söyleyebilirim ama tarif edemem balığımsı falan :(. Hamileliğimin son aylarında doktor solisyon verdi rahmine sık 5 gün sadece dedi öylede yaptım. Koku hafifledi gider diye düşündüm ama tamamen gitmedi doğumdan sonra eski pis kokuya geri döndü. Başına gelenler ve evde uygulayabileceğim tavsiyeniz var mı? Doktor kontrolüne gitmek için bebeğim daha küçük bırakabileceğim kimsede yok. En kısa zamanda gitmek istiyorum ama başına gelenler yardımcı olabilir mi?