Yeniheyecanlar Eczaneler ile internet siteleri arasındaki fiyat farklı malum. Mamayı ya da damlaları vs aldığınız güvenilir siteler var mı? Yoksa benim gibi eczaneden almaya devam mı ediyorsunuz ?
-_-hUysUzvetatlikadin Yeniheyecanlar evet eczaneler pahalı ben evdeeczane diye bi siteden alıyordum ama Amazon’u da takip et derim iyi indirime giriyor bazen
gly57 Yeniheyecanlar evolvia 1 numarayı e bebekten almıştım. 2 numaraya geçtik şimdilik Carrefoursadan aldım. evdeeczaneden alcam gibi duruyor. bir kaç kere mama getirttim ordan teyzem için. damla olarak laktofe sr drop kullanıyorum north pharmaya ait. hepsiburadada satıcısı orjinal kendi satıcısından söylüyorum mecburen damla hiçbir eczanede yok maalesef.
Yeniheyecanlar Mama olarak golden goat kullanıyorum eczaneden aldım şimdiye kadar hep . Trendyol ve hepsiburadada var ama bilemedim güvenmeli miyim?