Gzdeeee Öksürük ve balgam vardı bu ilaç verildi ama kendi doktoruma gitmediğim için tereddütte kaldım kullanan oldumu acaba ve ne için kullandınız
Ayfa1608 Gzdeeee benim bebeğim isilik olduğunda acil doktoru vermişti ama kullanmadım kullanan birkaç kişiden de uyku yaptğını duydum