Nika 2,5 aylık oğlum var. Zaten şapır şupur öpmem onu benden bi şey bulaşma ihtimaline karşı. Sabah bi kere yanağından öptüm sonra aynaya baktım uçuğu çıkmış gece. Bi şey olur mu😭
Mimoza-kizim Nika Doktora götür istersen canım biraz sakıncalı bir durum uçuk bulasabiliyo nolur nolmaz
Kumsalnur Nika Doktora gittiniz mi ya da ne yaptınız aynısı benim başıma geldi şuan ne yapacağımı şaşırdım çok korkuyorum
Duyulurum Nika sizin uçuğunuz çıkmış anladığım kadarıyla. İllaki buluşacak diye bir şey yok bu süreçte dikkat edin öpmemeye, elinizi temiz tutmaya. yeterli.
Sanaelpencedurmam Ben de ucukken bebeğimi çok öptüm zararını bilmiyordum o zaman bişey olmadı çok şükür