öyle böyle değil çok pişik olmuş kızım doğduğundan beri ilk defa böyle görüyorum sık sık bez değişimi de yaparım ama huysuzluğu sürekli ısırma huyu hırçınlığı ve düzensiz uykularını şişen damaklarıyla sanırım dişe bağlamaktan başka çarem kalmadı diş zamanı pişik yaşanır mı alt 2 dişimiz çıktı ama pişik yaşamamıştık ne yıkamak ne pamukla silmek zeytinyağı bile sürdüm fayda etmedi hava da alıyor ama tam vajinasının üstleriyle arka tarafı kıpkırmızı bişey yese o dokundu dicem bişey de yemiyor 8 aylık günlük rutin seyler hep siz böyle bişey yaşadınız mı