Kızlar merhaba bebeğimi 15. Gününde sağlık Ocağı muayenesine götürdüm ebe muayene ederken kalça çıkığı olabileceğini açıların eşit olmadığını söyledi hastaneye götürdüm başka bir doktor görsün diye o doktorda korkulacak birşey yok ama 2. Ayına kadar istersen çift bez tak dedi 2. Ayda da ultrasona girecek zaten bunu demek için çok erken orada belli olur dedi başına böyle bir durum gelen var mi biraz canım sıkkın kaç gündür düşünüp araştırıp duruyorum