2 yaşındaki kızımın peluş oyuncaha falan alerjisi var ama çok da fazla değildi yani birsuru peluşu vardı en son dün eşim bir tane daha peluş oyuncak getirmiş kızım onu kucağına aldığından beri hapşırıyo daha sonra da burnu akmaya başladı beraberinde de dün geceyi kötü gecirdik 5.30a kadar uyumadı daha doğrusu uyudu ama burun tıkanıklığındab uyandı hep bu arada 3 gündür üst üste de parka gidiyoruz ama kendisi zaten hiç dışarı çıkmayan bı çocuk değil bundan olur mu bilmiyorum. Neyse bı arkadaş alerji şurubu var zaditen diye ondan alsana dedi ama bı sorayim istedim dr yazmasına da gerek yok yokmuş eczaneden direkt aliniyormus kullanan var mı zararı yarari vs ne boyutta?