dombilininannesi belinay0316 bizde de mukuslu kaka yüzünde böyle döküntüler oluyor kızarıklık vs sonra sürekli bir ağlama hali zaten kolik bebek ama sabah uyanır uyanmaz başlıyor huzursuzluğu akşam yatana kadar ağlamadığı tek zamanlar uyuduğu ve emdiği süreler. Çok yoruldum 3 ayda gerçekten o kadar çaresizim ki çocuğun derdini anlamak için canım çıkıyor ama yok yani bi türlü çözemedik
belinay0316 dombilininannesi ahh kıyamam insan çaresizliğinden ne yapacağını şaşırıyor vallahi Allah yardım etsin hepimize gecicek sabır diliyorum
Evlatlarim52 uynakbalina terslemedim benim postumla alakasız bir yorumda bulundunuz çok teşekkürler mamayı zehir zannediyordum siz söyleyene kadar iyiki sizin gibi bilmişler var
uynakbalina Evlatlarim52 terslemedin mi ? alakasız mı ? söylediklerim alakasızsa doktorunuza sorun o zaman buraya post açmayın mama veriyorsa vardır bildiği. iyi günler
Evlatlarim52 uynakbalina ben sütünün yettiği halde alerji mamasını baslamalimiyim diye sordum siz bana diyet yapiyormusunuz belirtiler devam eder dediniz ben ne sordum siz neyden bahsettiniz iyi bakın isterseniz yazdığınızda ben belirtilerden diyetten falan bahseden bı post açmadım
Beyzatlass Belirtileriniz neydi bende şüpheleniyorum doktora götürdüm ama gaita testi istedi bişe demedi enfeksiyon çıktı sadece geçmeyen bir pişiği var yüzünde de kızarıklıklar alerji doktoruna mı götürdünüz yoksa çocuk doktorunuz ne dedi
uynakbalina belinay0316 geçiyor canım merak etme besledikten sonra kucağına alma hemen hafif dik bir pozisyonda tut
belinay0316 uynakbalina çok teşekkür ederim çok sağolun sağlıkla büyüsün bütün bebeklerimiz canım gecicek inslaalh
uynakbalina Evlatlarim52 arkadaşım diğer yorumda da yazdım sen diyet yapınca sütten peynirden yoğurttan alamadığını bebek senden nasıl alacak takviye olarakta mama vermiştir doktorun okuduğunu anlamayı öğren bi ya
Evlatlarim52 uynakbalina doktor onun için bana ek takviye verdi ilaç günde birdefa ic sütüne geçsin ikimizinde protein ihtiyacını busekilde zararsız karsilayin dedi süt proteini alerjisi olanlarin maması da protein yok zaten onun için alerji amamsi deniliyor degilmi protein olan mamaları kullanamıyoruz cahil cahil konuşmayın aklı beş karış havada olan insanlar yorumda bulunmasinlar lütfen daha ne dediğinizi bilmiyorsunuz