Merhabalar, 3 ay önce sezeryan doğum yaptım. Yanlız 2 gündür dikiş olan bölgemde kızarıklık var annem göbeğin dikiş yerine düştüğü için pişik olmuşsun diyor. Bebeğimin pişik kreminden sürüyorum. Ancak kafama takıldı netten baktım enfeksiyon olabilirmi diye . Enfeksiyonda ilk 1 hafta önemliymiş sonrasında dikiş yerleri kapanmış oluyormuş. Yinede içim rahat etmedi şuan için randevuda bulamadım doktora bir sizlere danışayım dedim böyle bir durum yaşayan varmı?