Rabia_annesi Kızlar dünden beri ateş halsizlik vardı ama bugün çok şükür ateş düzeldi halsizlikte hafif var ama huzursuz doğru düzgün uyumuyor doğru düzgün bir şeyde yemedi ama bir kere mama yedi ona şükür ettim ama ne yapmam lazım sadece emdi