YigitAlpsMom Çok derin değil ama oğlum kediyi (sokak kedisi) severken elini ısırdı hemen yıkayıp kolonya falan sürdüm merkezde olmadığımız için hastaneye götüremiyorum yarın sağlık ocağına götürsem geç mi olur yarına kadar bilgisi olan cevaplarsa çok sevinirim
Beybisibeybisi YigitAlpsMom bu derin canım allah korusun doktorunuz varsa arasana ya da hemşirenize sorsana aile hekiminin
MeetJoeBlack YigitAlpsMom bence riske atmayın hemen acile götürün. Çünkü bildiğim kadarıyla aşının ilk gün yapılması gerekiyor. Google a yazdığımda da 0. Gün yapılmalıdır diye yazıyor.
YigitAlpsMom Beybisibeybisi şiştigi için öyle gözüküyor aslında şuan yaşadığım şehirde değilim memlekete köye gelmiştim merkezden uzak biraz ulaşım sıkıntısı olduğu için götürmedim
MeetJoeBlack YigitAlpsMom yapılıyor olması lazım çünkü devlet hastanelerinde uygulanan bir aşı bu zaten. Bence Arayıp sorun gitmeden önce direk acile bağlanırsınız ordan bilgi verirler.
Angel00 YigitAlpsMom kızımı aynı şekilde sokak kedisi ısırdı ama sizin ki kadar degil hemen götürdük kuduz aşısı yaptılar Allah korusun. Sizin kanamış ve derine benziyor tükürük ile geçebilir kedideki bakteriler ambulansı arayın en fazla mutlaka götürün
Angel00 Birde kolanya falan değil ama sadece sabunlu su ile yıkamanız lazım panik yapmayın sağlık kuruluşuna götürün Ankara gibi şehirde şehir hastanesi yaptı 2 farklı hastaneye gittik aşı yoktu şehir hastanesine gönderdiler
elmaliturtam YigitAlpsMom yarını bekleme onun belli bir saati ver olduğun ilin ilçesinin devlet hastanelerini ara sor aşı hangisinde var diye ona göre götürün.
birmelekannesi__ YigitAlpsMom gerekirse ambulansı arayın riske atmayın lütfen sonra üzülecek canı yanacak sizsiniz. Allah korusun bir de sokak kedisi aşısızdır
OptimusPrime YigitAlpsMom Saglikocaklari da Kuduz aşısı vurmak zorunda aslında. Eskiden olsa bir şey olmaz derdim ama Türkiye’de hayvanlarda kuduz çok artmış durumda. 🙏🏻 Ne kadar erken o kadar iyi bu aşı için.
DunyamMavi YigitAlpsMom ilk gün yapıldı. Kediyi 10 gün takip et yaşıyorsa başka gerek yok dediler dosyayı kapattılar sonra.