madeinpelin merhaba, biz de 2 aylıkken oldum, iğnede ağlıyor malesef evet iğneden sonra kucağa aldırıp sakinleştirtti bizim doktorumuz. Mama içiyorsa işlem süresince mamasını içiyor ya da emzik emiyorsa emziğini emiyor. Sonlara doğru bizimki sıkılıp ağlamaya başladı bacaklarını sabitledikleri için oynatamadığını maması bitince fark edip kızdı🥹🙊 işlem bittikten sonra emzirin ya da ten teması yapın emmiyorsa. Eve gidene kadar uyuşuk oluyorlar zaten. Biz 1 de olduk. 4 te, 7 de ve gece 1 de olmak üzere 3 kez 2,5 ml calpol verin dedi. Düzenli şekilde verdik. Aralarda ağladığı oldu ama calpol rahatlattı. İlk çişini yapışında direk ağladı ama calpol iyi geldi dediğim gibi. İlk gün atlatıldıktan sonrası daha kolay.
Bu arada işlem sonrsında her bez açışta kantaron yağını kaşıkla döküp, mustela pişik kremini (1-2-3 olan) diş macunu gibi kalın bir tabaka şeklinde sık bırak olarak sürmemizi söyledi. Biz hem pipisine hem de bezine sürdük yağ ve kremi bezi hiç yapışmadı. Şimdi iyi ki yaptırmışız hiç travma hatırlamayacak diyoruz. Darısı sağlıkla sıhhatle tüm bebişlere💐