hilal_blc biz yaz olduğu için 2 ayı zıbınla geçirmiştik eldivenleri çıkardığı için tırnaklarını sık sık kısaltarak eldiven kullanmadık bere zaten kullanmadık çoğu küçük oluyor hem, tulum tavsiye etmem ya da ayaksız olanlardan alın çabuk büyüdükleri için uzun süre kullanılmıyor az kıyafet almama rağmen kullanamadığım tulumlar var. Ağız mendili hiç kullanmadık sırtında dışarı çıkarken koydum ben onu:) mevsime ve bebeğe göre değişir ihtiyaçlar ama aklıma gelenler bunlar