Kızlar biliyorum burası bebek uygulaması ama başına gelen var mı diye merak ettiğim için soruyorum.Birkaç gündür afedersinizherhangi bir zorlama olmamasına rağmen büyük tuvaletimle beraber kan geliyor ve öyle bir iki damla da değil peçetede baya oluyor.Var mı başına gelen neden dolayı olabilir ve hangi bölüme gitmem gerekiyor, yardımcı olursanız çok sevinirim