Tugciko Sürekli emzirdiğim halde bugün sabahtan beri göğsümde ağrı var . Bir bölgede. Emzirince yanma oluyor . Şişlik var birazda. Böyle bir durum yaşayan var mı 😞
sena2301 Tugciko evet mastit olmuşsunuz, içerde biriken sütün boşaltılması gerekiyor sağarak ve duşta masaj yaparak boşaltabilirsiniz. Bebeği de tersten emzirebilirseniz çok iyi geliyor geçiyor
sena004 Tugciko sağarak rahatlatabilirsiniz ben iki hafta önce aynısını yaşadım ama baya kötü oldum bir göğüsüm resmen futbol topu gibi olmuştu emzirmekten korkuyordum ama emzirerek anca rahatlıyor yoksa başka türlü kendiliğinden geçmez