bebekkkkkkkk gayet normal benim kızım aralıkta 15 aylık olacak gecen tarttık 9,20cıktı kilosu boyu da 78 çıktı ama sağlığı yerinde minyon olabilir bırakın bence kiloyu fazla kilolu çocuk olup ne olabilir ki 🤷♀️ Benim kızıma zayıf diyenlerin çocukları hastaneden çıkmıyor ama benimki doğduğundan beri girmedi hastaneye sağlıklıysa boşverin kıyaslama yapmayın bence zaten eninde sonunda kilo alacak ki benim kızım sizinkinden daha az kilo ama buna ben yine normal diyorum ki ☺️ Çoğu ay kızım ayda 50 gram bile almazdı ki yemeyi çok sever ve aptamil mama takviyesi bile yapıyorum ona günde 3 biberon 200 ml yani ona rağmen böyleyiz zaten kilo alımı duruyor 4 ay ve 6 aydan sonra 🙋🏼♀️Sizinki çok çok güzel yani