Kızlar merhaba 1 buçuk yaşında oğlum var 1 haftadır aşırı huyu değişti ağlıyor bugğn özellikle 3 saat ağladı aralıksız değil ama sebepsiz durdu durdu ağladı uzun uzun her dediğini yaptım değişmedi baktım pişik olmuş ve ishal böyle ishali olmamıştı hiç neredeyse ve hiçç pişik olmadı pişik dediğim poposu kızarmış yara gibi değil. Beslenmesi aynı asitli bşrley yemedi yeni birşey yemedi bezi ve ıslak mendili değişmedi diş pişik yapar mı ve ne yapmak gerekir kantaron yağı sürdüm hafifledi bi ağrısı dişse eğer ishal 1 2 gün mü sürüyor doktora gitmek gerekiyor mu?