Kızlar ben bundan 1 hafta önce falan bi post açmıştım bebeğim meme reddi yapıyo diye. O dönem regl oldum, bitince reddi de bitti. Ama bugün yine meme reddi yapmaya başladı sabahtan hep emdi öğlenden bu yana almıyo. Şimdi iki ihtimal geliyo aklıma ya çok sık emdiği için (yarım saatte bir) sütüm dolmamış oluyo az gelince de emmek istemiyo, ya da diş döneminde. Çünkü elleri sürekli ağzında herşeyi ısırmaya çalışıyo . Bunu yaşayan bi yardımcı olabilcek var mı lütfen bişey söyleyin üzüntüden deliricem