Milanbebek Memeucunu sıktığınız da damla damla mı geliyor, yoksa fışkırır gibi mi. Tek ben de mi sorun var benim ki su şişesinin kapağına 3-4 delik açıp arkadan sıkınca fışkırarak gelir ya, bu şekilde 4 delikten gelio
Eflinim_2022 Milanbebek 3-4 delik gibi fışkırarak gelmesi mi sorun anlamadım bu arada gayet normal sütün var işte
fa_sena_y Milanbebek benim de öyleydi 6 7 delikten fışkırırdı ama malesef iyi bir şey değil tazyikli süt deniyor ona bebek emmek istemiyor o zaman
Eflinim_2022 Milanbebek tazikli olunca bebek arada tıkanıyo bende öyle oluyordu emzirmeden önce ön sütü sağıp verebilirsiniz