Kızlar 4 aylık bebeğim var sütüm kesildi mama kullanıyorum elinde sma 1 mama Aptamil veya ebebbek ürünü uyguna olan varsa almak istiyorum annemde kalıyorum zorlaniyoruz almaya uguna almak isterim varsa çok ihtiyacım var mamalar olmuş 500 600 sma 1 verildi doğumundan beri suni sancı ile doğum yaptım 3 aylıkken tamamen gitti sütüm önceden de 30cc geldi çok az çok emzirmek istedim hala da deniyorum ama olmuyor