Kızlar kızım 2,5 yaşında. Okulda çişini tutuyor. 2 ay oldu çiş eğitimine başlayalı. Evde sorun yaşamıyoruz genelde ama sabah 8 den akşam 5 e kadar kreşte ve bu sürede tutuyor çişini. Yani korkuyoruz saglık sorunu yaşamaktan. Pedagogtan randevu aldım yarın gideceğiz ama merak ettim . Yaşayan var mı bu sorunu? Nasıl çözdünüz?