Merhaba, 2 ay 22 günlüğüz. Kolik ve reflüsü var bebeğimin. Bir haftadır sadece pusette sallayınca uyuyor iki gündür de ağlamaktan sesi gidiyor artık. Arabayla gezdiriyoruz gelince bir iki saat uyuyor. Ya ben her şeyi deniyorum meme de uyusun diye, omzuma alıyorum, yanıma yatırıyorum. Beşiğine koyuyorum hiç bir şekilde uyumuyor 😢 Arabaya alışmasından pusetin de omurgalarına zarar vermesinden korkuyorum 😢