CidemNisa ben kullandım ama düzenli kullanmadım ilk zamanlar bi heves kullandım sonra bıraktım 4 buçuk aya yaklaştık bende çok çatlak olmuştu rengi beyazlaşıyor ama hala çok belli ama dediğim gibi düzenli kullanmadım öylece duruyor krem ama çok yağlı işe yarayabilir belki düzenli kullanımda