Dilanmiray 2 ay 29 günlük kızım var doğduğu günden beri saçları fazlaydı şimdi haliyle uzadı sizler bebeklerinizin ilk saçlarını ne zaman ve nasıl kestiniz acaba ?
Mrvsmt2502 Dilanmiray 1 aylıkken sadakası için kesmiştim ağırlığında sadaka veriliyor ama ben daha çok hatıra olarak saklamak için kestim. Babası traş makinesiyle kesti zaten o tür sesler rahatlatıyor
yildizmom-2023 Dilanmiray benim bebeğim 3 aylık dökülmeye başladı eşim berbere sordu ama kesilmez teni çok yumuşak olduğu için demiş
Dilanmiray Sena_aksacc bende kıyamıyorum ☺️ doktor yanlış hatırlamıyorsam 9.aydan sonra dökülmeye başlayacak demişti
Sena_aksacc Dilanmiray 4.ayda başladı ama sadece kafa arkası 7-8 ayında sıklaştı ve uzadı şimdi örüyoruz 😂