BynBird Cigdemy ben mammajo kullandım pek memnun değilim arkadaşım kiwinin çift saçma makinasını aldı tek kullanınca çekişinin çok iyi olduğunu söylemişti
1pekmom_ Diaomnd elmas mama, fiyata göre kesinlikle çok iyii, diğer markalara o paraları vermeye gerek yok hiç
Cigdemy BynBird bende var teklisi pek memnun kalmadım görümcem de lansinoh çiftli getirdi 9 senelik pek iyi çekmiyor
BynBird Cigdemy tekli değilde çiftlisi iyi çekiyormuş tekli gibi kullanınca arkadaşım öyle söylemişti
Bulut1307 İlk çocuğum da lansinoh kullandım şuan da avent kullanıyorum ve ikisini de denemiş biri olarak kesinlikle avent.