Bebeğim 10 aylık oldu 2 aydır sürekli her an her yerde emiyor bırakmıyor zorla biraktiriyorum 5 dk sonra yine geliyor döngü hep böyle niye böyle ya valla daraliyorum bıktım ya bu durum normal mi Allah aşkına lütfen diş falan demeyin sabahtan akşama kadar 2 ayı gecik aralıksız bu olmaz ya