Arkadaşlar merhabalar 10.5 aylık kız bir bebeğim var çok şükür bu zamana kadar sıkıntısız çok güzel bir şekilde geldik fakat yaklaşık 2 haftadır bebeğim hiçbir şekilde bir şey yemek istemiyor tükürüyor ağzından çıkarıyor, sürekli kucağımda olmak istiyor istediği olmayınca uzun bir ağlama süreci var, banyo yapmaya bayılırdı şimdi ağlayarak banyo yaptırıyoruz her şey onun için tahammülsüzlük yaratıyor.Bende hem çok yoruluyorum hemde çözüm bulamadığım için çok üzülüyorum.Sizlerin bebeklerinde de bu durum var mı ya da tavsiyesi olan varsa çok mutlu olurum.Şimdiden teşekkürler🙂