Merhaba kızlar. Hepiniz sanırım bu haberi gördünüz diyerek sormak istedim. Evimde tabiki daha önceden aldığım serum fizyolojik var. Bebeğim biraz grip oldu ve burnu tıkalı. Bu serum fizyolojigi kullanmali miyim sizce? 2 ay önce doktorumuz yazmıştı ve eczaneden almıştık. Bu toplatilan listede ise bendeki serumun ismi yok. Sizce kullanayım mi?