Ysgl26 çok geçmiş olsun sizede en kısa sürede iileşir inşallah bebişler,ben ek gıdayı kestim 2 gündür az kusuyor kakada azaldı,artk iileşiyormu yoksa ek gıdayı kesmemden ötürümü oldu bunlar blmyrm ama hala burun tıkanıklığı var gerçkten 2 hafta sürdü gibi,hiç hastalanmasa keşke çocuklarımız