BerraLinamm Bebeğim 49 günlük geceleri çok fazla uyanıyor. Dün gece abartısız her saat başı beni kaldırdı. Uyanınca da emmek istiyor sonra da gaz sorunumuz başlıyor. Sizin bebişlerin gece uykusu nasıl? Ne zaman düzelir bu durum inanılmaz uykusuzum 😒
ayezhan BerraLinamm aynı sekildeyiz canım en az 3 aylık olana kadar bekliycez Sansliysan 3 aylıkken biter değilse devam eder malesef biraz daha ama tabi eni sonu bitecek merak etme geçici bu süreç hep böyle kalmıyor ,gaz için neler kullanıyorsun
BerraLinamm ayezhan sab simplex ve bio gaiga kullanıyorum ama çocuk ıkınmaktan uyuyamıyor. İlk çocuğum gündüzleri sorunluydu ama en azından geceleri uyurdu. 2 çocuklu hayat cidden zormuş
ayezhan BerraLinamm canım benimkiler de ikitane oldu ah bu gaz olmasaydı keşke çocuklar ne uyuyabiliyor ne de emebiliyir süreç sabır süreci yapacak bişey yok gaz masajları ile destekle canım belki işe yarar
Goktugduru BerraLinamm sizi o kadar çok iyi anlıyorum ki aynı durum bizde mevcut ilk çocuğum kolikti onda bu kadar çekmedim desem yeri uykusuzluk bir yanda gaz nobetleri bı yandan diğer çocuğun ilgisiz kalmasi Allah hepimizin yardımcısı olsun