Annekizz gayet normal bence.Benim oğlum da öyle hızla kilo alıyordu ilk aylarda,hemde sadece anne sütüyle.4.aydan sonra azalıyor kilo alımı.Hatta 6.aydan sonra iyice yavaşlıyor yani.Hareket etmeye başlayınca kilo falan kalmıyor.Şimdi ki aklım olsa ilk zamanlar daha fazla emzirirdim,gerçi ilk 3 ayımız aşırı gazlı geçtiği için emdikçe de zorlanıyordu.Her neyse içiniz rahat edecekse farklı bir doktora da gösterin ama dediğim gibi ilerleyen tarihlerde kilo alımı diye birşey olmuyor maalesef.