Anita benim oğlum doğumdan sonra 6 aylık olana kadar benimle yattı. Şuan 10 aylık ve kendi yatağında yatıyor. Uyanıp bağırdığında yanına gittim yüzünü okşadım ninni söyledim pış pışladım öyle uyuttum geri. İlk günleri biraz zor oluyor ama alışıyorlar. Önemli olan ağlamalarına müsade etmemen, gidip teselli etmen ama hemen yatağından alma biraz yatağındayken teselli edip geri uyutmaya çalış🌸