benbiranneyim123 benim 230 lari bulmuştu CRP değerim koronanin ilk çıktığı zamanlar evde ateşler içinde yaniyordum betim benzim atmıştı dudaklarım parmak uclarim morarmisti titriyordum sürekli ve acillik oluyordum sürekli. Her seferinde korona testi yapıp negatif diyip gönderiyorlardi. En sonunda doğru düzgün bir doktora denk geldik de kadın sana bu zamana kadar nasil kan ve idrar bakılmadi diye şok olmuştu sonra kan tahlilinde 230 larda falan çıkmıştı CRP ve bir sürü değerim yuksek çıkmıştı idrar tahlilimde de iltihap çıkmıştı acilde serum yemiştim sonra eve gönderdi 2 kutu yüksek doz antibiyotik verdi bunları kullan tekrar kan ver düşmediyse hastaneye yatirilirsin demişti sonra düştü değerlerim. Annenin de düşer Allah’ın izniyle canım geçmiş olsun 🌷