seydusssduru Çiçekler merhaba umarım keyiflisinizdir, biz cuma günü tam bir aylık oluyoruz bir ay aşınızda herhangi bir yan etki oldu mu nelere dikkat ettiniz bir de bebeğinize kullandığınız takviye vitaminler neler kan damlası vs kullanıyor musunuz
2boymommy seydusssduru selamm🙋🏻♀️ bizde yarin asi olacagiz bakalim nasil olacak 😊 Dogdugu ilk 3 gün k vitamini verildi ondan sonrada d vitamini ile devam ettim baska bisey vermiyorum
Bebeciknerde seydusssduru kan damlasını 4.ayda veriyolar. İlk zamanlar sadece d vitamini kullanılıyo. Aşılarında herkese etkisi aynı olmuyo. Benim bebeğimde hiç bişey yapmamışken sağlık odağında benimle birlikte yaptıran kadının bebeği ateşlenmiş. Bebek için Calpol sorabilirsin doktora. Tamam derse ondan verirsin aşı sonra
seydusssduru 2boymommy doğum yaptığımız hastanede biz de kan damlası yazmışlar doktora da sordum ama tam net bir yanıt alamadım yani kullansanız da olur kullanmasanız da olur tarzında konuştu biz de sadece D vitaminden devam ediyoruz şimdilik
seydusssduru Bebeciknerde evet doğum yaptığımız hastanede reçete etmişler ama doktordan da tam net yanıt alamadığım için sizlere sorayım dedim aktif olarak sadece D vitamini kullanıyoruz şu an
2boymommy seydusssduru allah allah kullanman gerekse kullanirdin sonucta doktor buna niye tam net cevap vermez gerek yoksa niye bosuna kullanasin ki 😐
Roro37 seydusssduru biz geçen pazartesi olduk 1. Ay başımızı. Hemşireye sordum ateş vs yapar mı diye doğduğunda hastanede ilk dozunu yapmışlardı o zaman bir sorun yaşadınız mı dedi bir sıkıntı ateş ağrı yoktu dedim o zaman bunda da bir sorun olmaz büyük ihtimalle dedi yine de için rahat olacaksa tedbir için calpol bulundur dedi ama çok şükür bir sıkıntı olmadı. Aktif olarak da d vitamini ve bağırsak florası oluşumu için probiyotik kullanıyoruz 🌸
seydusssduru Roro37 teşekkür ederim bizim de doğumdan sonra problem olmamıştı inşallah bu seferde olmaz probiyotik olarak ne kullanıyorsunuz ayrıca gaz sancısı için de yardımcı oluyor mu
Roro37 seydusssduru umarım siz de bir sorun yaşamazsınız 😌 bebeğim günlerce kakasını yapmıyordu. Önce 2 3 günde bir yaparken haftada bire dönünce probiyotik olarak Forbiome kullanmaya başladık kullandığımız gün hemen etkisini gösterdi bebeğim kakasını yaptı yaklaşık bir haftadır kullanıyoruz şimdi kakası düzene girdi 2 günde bir sorunsuz yapıyor. Bir ufak gaz sorunumuz var onun için de bugün nurse harveys gaz damlasına başladık bakalım etkili olacak mı birkaç güne belli olur sanırım 🌸
seydusssduru Roro37 Umarım faydasını görürsünüz yanıtlar için teşekkür ederim bütün miniklere şifa diliyorum içinde de bizimkilere 🪽🌸